Barrandov a tramvaje - logo stránek

www.barrandov.wz.cz


Návštěvní kniha

Jméno Vašeho počítače je: ec2-3-139-233-43.us-east-2.compute.amazonaws.com ... IP adresa Vašeho počítače je: 3.139.233.43


Provoz návštěvní knihy je od 26. 01. 2005 přerušen. Důvodem je zasílání velkého množství reklamních příspěvků. Archiv dosud zaznamenaných příspěvků však zůstává k dispozici.

O tramvajové trati na Barrandov však můžete debatovat na diskuzním webu Tram-forum v příslušné sekci.
Odkaz naleznete zde: http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?t=12



Zobrazit příspevky:

1-20   21-40   41-60   61-80   81-100   101-120   121-140   141-160   161-180   181-200   201-220   221-240   241-260   261-280   281-300   301-320   

yllbio
http://www.artstudiopottery.com/photogallery/?bontril/
15. 02. 2006, 15:44:33


GoogleGuy
http://levitra.rx4.org/
11. 12. 2005, 19:32:32


GoogleGuy
http://levitra.rx4.org/
11. 12. 2005, 19:32:30


GoogleGuy
http://hartsflorist.com/img/?/
21. 11. 2005, 21:01:29


GoogleGuy
http://hartsflorist.com/img/?/
21. 11. 2005, 21:01:28


GoogleGuy
http://hartsflorist.com/img/?/
21. 11. 2005, 20:27:34


GoogleGuy
http://hartsflorist.com/img/?/
21. 11. 2005, 20:27:33


GoogleGuy
http://cialis-levitra-viagra.com.cn/
16. 11. 2005, 15:59:43


GoogleGuy
http://cialis-levitra-viagra.com.cn/
16. 11. 2005, 15:59:43


14. 07. 2005, 12:13:01


Radek
1. 12. 2004, 21:00:38

Od 1.12.2004 skončila výluka v Lochkově, 246 ve směru od Nádraží Radotín již jezdí normálně po původní trase, linka 247 má opět původní jízdní řád ( Po - Pá pouze ve špičce ).

KarloS
http://karlos007.wz.cz
25. 11. 2004, 07:59:40

Ahoj, Petře. Líbý se mi tvé stránky,hlavně ty fotečky tramvajové trati. Jsou fakt pěkný. Dovolil jsem si přidat tvůj odkaz na moje WWW stránečky. Snad Ti to nebude vadit.

Radek
22. 10. 2004, 21:12:59

Rádo se stalo :-))

Petr Hnyk - admin
http://barrandov.wz.cz
11. 10. 2004, 11:02:55

Děkuji za Radkovi za informaci.

Ostatní mohu potěšit jednou dobrou zprávou: Mini-obchůdky na tramvajových zastávkách pomalu ožívají. Začátkem října byla otevřena nová trafika na zastávce Geologická.

Radek
2. 10. 2004, 20:29:53

Přidávám informaci o výluce v Lochkově. Linka 247 jezdí celodenně a celotýdenně v úseku Chaplinovo nám.-Lochkov, linky 246, 514 a 601 projíždějí Lochkovem pouze jednosměrně a to směrem do Radotína, nazpět jedou pouze pod Lochkov k rybníčku a dále na kopec a po přivaděči Barrandovské radiály k první světelné křižovatce a odtud vpravo přes zastávku Za farou do Slivence a dále po své trase na Smíchovské nádraží. Výluka potrvá do 11/2004.

Petr Hnyk - tvůrce stránek
http://barrandov.wz.cz
2. 09. 2004, 15:35:10

Hlášení závad a podobné problémy doporučuji směřovat na Dopravní podnik, který trať provozuje:
Emailový kontakt: Stiznosti.podnety@r.dpp.cz
Telefon: 296 192 067-8

Jan Novacek
31. 08. 2004, 21:48:48

Stranky jsou velice pekne. Mam prosbu. Chci se zeptat, na koho se lze obratit: v zastavce Geologicka smerem na Smichov je uz par dni rozbita obrazovka terminalu. Bylo by dobre ji opravit, nez se tam nekdo poreze. Prislo mi, ze po zprovozneni trati se o to starali, ted uz je to horsi i s uklidem. Diky Novacek

Jonáš
23. 08. 2004, 13:10:11

Ty fotky z noční trati jsou pěkné! Jen tak dál!

Matěj
http://www.sweb.cz/Matej.Pluhar
30. 06. 2004, 21:35:22

Uvedl jsem odkaz jisté webové stránky.Ta stránka je moje a je zaměřena výhradně na pražskou integrovanou dopravu.Najdetetam pod odkazem prazske tramvaje-soutez zajímavou soutěž,v které můžete vyhrát zajímavé ceny!!!!Dále jsou tam informace o lanové dráze,o tramvajích,metru,autobusech atd.Dále se prosím zapište do návštěvní knihy!!!Díky Matěj!

Petr Hnyk
http://barrandov.wz.cz
21. 05. 2004, 12:49:32

ad KM

Naštěstí bylo rozhodnuto o zkrácení X12 na Smíchovské nádraží, protože si nedokážu představit, kudy by NAD k Andělu jezdila.
Nádražní ulice je uzavřená, Radlická a Strakonická kolabují pod sílou IAD
Také nevím, kde vzít potřebné autobusy? X12 v současné podobě má nejméně 22 vypravených kloubových vozů.

Bohužel na prázdniny výluku posunout nešlo, protože budou opravy Chotkovy ulice a TT v Podolí.

KM
19. 05. 2004, 08:56:53

Ahoj, tak NAD je nakonec jinak než bylo předpokládáno, co? Neodolal jsem a otřel jsem se o Damira v K-r.

Petr Hnyk - autor stránek
http://barrandov.wz.cz
3. 05. 2004, 09:14:51

Nějaký "vtipálek" zaplnil v sobotu odpoledne tuto návštěvní knihu asi dvěma desítkami odkazů na německé nemravné stránky. Bohužel jsem tuto sprosťárnu objevil až dnes ráno, kdy jsem jí odstranil.

Všem slušným návštěvníkům se tímto omlouvám.

KM
6. 02. 2004, 20:22:47

Ahoj, tak já ti na oplátku zvýším návštěvnost stránek :-) KM

Petr Hnyk
http://barrandov.wz.cz
3. 01. 2004, 15:56:57

Vážený pane Pramínku,
Novinky z Barrandova jsem naposledy aktualizoval před Štědrým dnem (sice je 2 vlastní zprávy), ale přes Vánoce se toho tolik nedělo. Další aktualizace bude v pondělí nebo v úterý.
Budoucnost Barrandova bude aktualizována, až se objeví nové projekty. Informace o další fázi Kaskád III se objeví v nejbližší době.
Výstavba Aquaparku má začít letos.
Stížnosti na policii adresujte na Policejní inspekci - tam Vám pomohou lépe.

Další rozvoj Barrandova směrem k Holyni a ke Klukovicím budu sledovat a určitě o něm budu informavat na svých stránkách. Většina těchto rozvojových pozemků je v nestátních rukách a proto záleží na soukromých investorech, co tam postaví.
Jasná je pouze uliční síť, která je vidět na územním plánu. Názvy ulici ještě nejsou známé - příslušný odbor Magistrátu stále vyhodnocuje návrhy.

Děkuji za připomínky - budu se inspirovat v další činnosti.

pan Pramínek
1. 01. 2004, 07:07:01

Nedivím se,že nikdo dosud nereagoval na vaši výzvu se zapojit do diskuse.Jestliže chcete,aby občané přinášeli podněty,postřehy či náměty k zamyšlení,musíte začít sám u sebe.Kdo je zvědavý na vaše "nehybné stránky"?Jak pozoruji,třeba u novinek z Barrandova,je drahnou dobu furt to samé,lidl,barrandovský dvůr,kaskády a bazén.Např.u aguaparku nevyčteme, proč se zahájení stavby opozdilo,jak vypadá studie budoucí bytové zástavby u Holyně,zda-li byli chyceni nějací sprejeři na tramvajové trati,co bude s tím zanedbaným pozemkem u konečné smyčky sídliště Barrandov,tam jak se to svažuje do Klukovic,proč tam neudělají rekreační park na procházky?Proč policajti z Werichovy jsou nevšímaví k těm rámusícím blbečkům,co drhnou hokejkami o dlažbu na Trnkovém náměstí,další a další témata k zamyšlení.Takže,jestliže nebudete pravidelně aktualizovat stránky a suplovat tak jakoby barrandovského zpravodaje,tak to můžete rovnou svůj web zrušit.Škoda.

Petr Hnyk
8. 12. 2003, 09:14:22

Vážení návštěvníci těchto stránek; v návštěvní knize se můžete vyjádřit, jak jste spokojeni s tímto webem:
1. Jak se Vám líbí nová podoba stránek?
2. Využíváte jízdní řády umístěné na tomto webu - vyhovují vám spíše linkové nebo souhrnné jízdní řády?

Dále sem můžete psát obecné postřehy ze života na Barrandově, ale nečekejte reakce z oficiálních míst neboť tyto stránky jsou soukromé

test
6. 12. 2003, 12:19:56

test knihy návštěv

Petr Hnyk
28. 04. 2003

k tomu novému návrhu musím ještě poznamenat, že stále ještě není definivní. V současnosti dostávám skoro denně rozdílné zprávy.
Osud linky č. 13 záleží hlavně na dostatku vozů schopných zdolat táhlé stoupání na Barrandov. Dopravní podnik nechal zpracovat počítačovou studii, ze které vyplývá, že problém není ve strmosti kopce, ale v jeho délce. V letních měsících proto proběhnou na vybraných tramvajových vozech úpravy výzbroje (týká se vozů T3R.P a T6A5). Také probíhají zkoušky na nejprudší trati v Praze tj. na Trojské. Koncem září by mohli začít zkoušky na barrandovské trati, pak se definitivně ukáže jaké vozy se zde objeví. Pokud by na Barrandov mohli pouze vozy T3R.P a T6A5 bylo by asi vypravování na linku č. 20 velmi obtížné (viz. Fórum - níže).
Na lince 14 budou bezpochyby jezdit soupravy dvou vozů v intervalu, který by umožňoval proložení s linkou č. 12.
Zatím nemám zprávy o zrušení zastávky "ČSAD Smíchov". Změna zastávky na znamení asi nepřipadá v úvahu z bezpečnostích důvodů. Ale vozy T3R.P a T6A5 jsou vybaveny tlačítkovým ovládání dveří, takže tramvaj zde sice zastaví, ale nezdrží se otevíráním dveří. Podle mne by však zrušení zastávky bylo na místě. Zastávku by stačily obsloužit autobusy i po dostavbě centra Zlatý Lihovar. V současné době je také připravován nový dopravní režim v Nádražní ulici. Doufám, že nás s ním radnice brzy seznámí.
Po zprovoznění tratě na Barrandov určitě dojde k přepravnímu průzkumu, z kterého možná vyplynou další úpravy sítě MHD včetně autobusů.

Jan Vrtiš
27. 04. 2003

Prostudoval jsem si návrh na vedení tramvajových linek na Barrandov a musím říci, že se mi tento návrh líbí mnohem více, než původně zamýšlený. Hlavně kvůli tomu, že se budeme moci dostat do centra, tj. na Václavské náměstí. Ale doufám, že DP nenechá linku č. 14 jen o jednom vozu, ale bude jezdit o dvou vozech. Nemuseli by zavádět linku 13, ale prodloužit linku 20 ve špičkách na Barrandov.
Mám ještě jeden dotaz: nemáte zprávy o tom, že by se měla zrušit tram zastávka ČSAD Smíchov? Jezdím tam denně, ale že by tam někdo vystupoval nebo nastupoval. Nebo ať jí udělají jen na znamení. Opravdu si myslím, že je zbytečná.

Petr Hnyk
20. 04. 2003

1) Pro všechny, kteří se těšily na nová okna zdarma (příspěvek č. 032), mám špatnou zprávu. Byla provedena nová hluková studie, která stanovuje, že výměna oken je nutná pouze v úseku "Poliklinika Barrandov - Sídliště Barrandov". Nových oken se dočkají pouze obyvatele domu Tréglova 808 a protilehlého věžáku ve Werichově ulici.
2) Organizace Ropid zpracovává nový návrh upravující tramajové linky v celé Praze. Z návrhu vyplývá, že na Barrandov by byly prodlouženy linky č. 12 a 14. V ranní špičce budou tyto linky posíleny ještě jednou linkou, buď 13 jen na Smíchovské nádraží nebo 20 do Divoké Šárky. Více se dozvíte v sekci Změny MHD.

Petr Hnyk
13. 02. 2003

Mohu Vás uklidnit, tramvajových vozů pro Barrandov je dostatek. Ve špičce bude na barrandovských linkách (4, 12, 13) potřeba cca 35 souprav (70 vozů). Což činí navýšení o 10 souprav oproti předpovodňovému stavu vypravení.
Tramvaje, které bezpečně zvládnou barrandovské stoupání jsou typu T6A5 (to jsou ty hranaté s elektronickým info-systémem jezdící na X-B).
Tramvají T6A5 (z let 1995-97) vlastní DP 150 vozů (75 souprav). Tyto tramvaje jsou deponovány ve vozovnách Motol (130 vozů) a Žižkov (20 vozů). Z toho vyplývá, že příliš velká reorganizace vypravení v Praze nehrozí.
Podle Metroprojektu (jejich počítačových simulací) by stoupání zvládly i modernizované vozy T3R.P. Těchto vozů v součastnosti je v Praze 90. Do konce roku přibude dalších 60. Většina těchto vozů je deponována ve vozovně Pankrác (což je opět blízká vozovna). Některé vozy zřejmě budou umístěny také ve vozovnách Kobylisy a Strašnice.
V letošním roce bude opět vyhlášeno výběrové řízení na dodávku nových tramvají. Pravděpodobně se v Praze objeví upravená verze tramvaje Combino od firmy Siemens.

Mgr. Jan Vrtis
10. 02. 2003

Tak TT na Barrandov nám roste jako z vody, ale v některých médiích i na různých diskusních fórech jsem narazil na problém, že sice bude trať, ale nebudou tramvaje, které by ten trhák vyjely. DP prý už několik let nekoupil ani jeden vlak a prý se bude muset převorat obsazení tramvají po celé Praze. Máte o tom nějaké zprávy? Docela by mě to zajímalo, i když jsem slyšel, že se několik desítek tramvají rekonstruuje.

Petr Hnyk
13. 12. 2002

Ulice Högerova bude uzavřena zřejmě až do června 2003. Této uzávěry se zároveň využije pro výstavbu kruhového objezdu na přilehlé křižovatce.
Ulice Do Klukovic bude uzavřena až do konce března 2003. Prodloužení si vyžádalo zhoršené počasí (teploty -10 °C), které neumožňují montáž kolejí v původním termínu. Výlukové vedení MHD (Bus č. 120, 128, 192) přes zastávku Lohniského zůstává v platnosti.

Petr Hnyk
14. 10. 2002

Zatím nemám žádné zprávy o tom, že by měla být stavba zastavena nebo zpomalena.
Financování stavby odvisí na schválení pražského městského rozpočtu na příští rok, který bude schvalovat nové zastupitelstvo po letošních volbách. Žádná z kandidujících stran zatím neuvažuje o zastavení stavby barrandovské tramvaje.
Myslím si, že k zastavení stavby nedojde ze několika důvodů:
1) technické důvody: Je potřeba dostavět podjezdy a estakády - což bude na jaře příštího roku, tj. půl roku před plánováným zahájením provozu.
2) finanční důvody: Zastavení stavby by přineslo úsporu v řádech stovek miliónů korun (vzhledem k povodňovým škodám - zanedbatelná částka). Navíc náklady na udržování rozestavěné trati by byli vyšší než úrok z případných obligací nebo úvěru od Evropské Investiční Banky.
K parkování: Parkovací plochy budou bohužel obnoveny až při dokončení stavby (cca prosinec 2003). Opět bude zprovozněno parkoviště za poštou a obnoveny přístupové cesty k parkovišti Delvity. U zastávky Chaplinovo nám. (pod lávkou) by měla vzniknout cca desítka parkovacích míst.

ŘEZNÍČKOVÁ Eva
09. 10. 2002

Dozvěděla jsem se, že se údajně hovoří o zastavení dostavby tramvajové trati z důvodu velkých ztrát při povodních. Je tento údaj pravdivý?
V současné době je stavba ve fázi, kdy si nedovedu představit, že by se pokračování ukončilo, či pozastavilo. Bydlím v Lamačově ulici a díky stavbě je zde nyní velký problém s parkovacími místy, parkování v nově postavených parkovištích je pro nás za 1500 Kč měsíčně finančně náročné, uvažuje se opět o otevření některých prostor, které původně sloužily jako parkovací možnosti?

onysvob
17. 09. 2002

Zajimalo by me s jakymi nabidkami ve vyberovem rizeni na zhotovitele přišli ostatni firmy.Divim se že tuto prestižní stavbu v Praze získalo ŽS Brno když protlačit českou firmu na moravu (přes pobočku ŘSD Brno , přes vliv prof Stánského z VUT atd.)je tak ukrutný problém. Nesouvisí to také nějak s tím že na ŘSD v praze nějaký čas sedí člověk z ŘSD z Brna? Navíc zhotovitelské firmy které tuto stavbu vytendrovaly s podobnými stavbami zkušenosti neměly narozdíl od např. SMP.Musím ale říci že zatím ta stavba je opravdu parádní, tak hodně dalších úspěchů a at se dílo podaří bez nějakých potíží a malérů.

Petr Hnyk
28. 08. 2002

Při dnešní návštěvě v informačním centru jsem zjistil následující zajímavé informace:
1) Uzavírka ulice Tréglovy bude prodloužena až do konce září. Počátkem září dojde k jednodenní odstávce vody v okolních domech z důvodu přeložky teplovodu. Teplovod bude uložen do stropu tunelu.
2) Již od 1. října bude natrvalo uzavřeno ústí Gabinovy ulice do Tréglovy. Gabinova ulice tedy bude slepá a Tréglovou ulicí bude doprava vedena v obou směrech. Uvažuje se o změně přednosti v jízdě na křižovatce Tréglova X Lamačova kvůli preferenci autobusů.
3) Do konce roku by měl být zkušebně hotov úsek tratě mezi poliklinikou a budoucí konečnou (včetně kolejí a ocelových konstrukcí zastávek). Z tohoto důvodu dojde k omezení dopravy v ulici Do Klukovic. Proto bude nutné vybudovat provizorní betonový přejezd pro auta a autobusy (podél severní strany současné silnice).
4) Výstavba podjezdu pod Lamačovou a Högerovou ulicí probíhá podle plánu. S koncem prázdnin bude ukončena i uzavírka Lamačovy ulice. Bohužel bude nová vozovka částečně zúžena do jednoho jízního pruhu v každém směru. Zároveň dojde v prvním zářijovém týdnu k úplné uzavírce Högerovy ulice. Tato uzavírka potrvá do konce listopadu t. r. Bude uzavřen i přechod pro chodce přes Lamačovu ulici na křižovatce Lamačova X Pražského. Uzavřeno bude i navazující schodiště, které bude nahrazeno úplně novým.
5) Dopravní podnik potvrdil nové názvy zastávek, o kterých jsem psal v příspěvku níže.
6) Kvůli zmírnění hluku ze stavby a následně i z provozu tramvaje se obyvatelé domů podél trati dočkají výměny oken za nová plastová okna odolnější proti hluku a prachu. Tato výměna bude provedena zřejmě příští rok v létě a bude úplně zadarmo. Týká se to domů v ulicích Devonská, Lamačova (č. 6 - 18), Tréglova a Werichova. V současné době probíchá hygienická studie, zda se tato výměna bude dotkne bytů ve všech patrech. Tzn. výměna oken je nařízena hygienikem a je podmínkou zprovoznění tratě.

Petr Hnyk
26. 08. 2002

Bohužel, zatím není známý kompletní jízdní řád.
Jediné, co Vám mohu sdělit je to, co uvádím v sekci Změny MHD:
V špičkách pracovních dnů budou na sídliště jezdit 3 linky (č. 4, 12, 13) v intervalu 8 minut (tzn. traťový interval cca 2,5 min). Mimo špičku a o víkendu by měli jezdit 2 linky (č. 4, 12) v intervalu 10 minut, 15 minut o víkendu, 20 minut večer. Jízdní doba mezi současnou zastávkou Hlubočepy a budoucí konečnou Sídliště Barrandov je 8 minut, v opačném směru ("z kopce") 7 minut.

Martina Javůrková
22. 08. 2002

Dobrý den, chtěla bych zeptat, zda už existje předběžný jízdní řád tramvají?

Petr Hnyk
19. 08. 2002

Stavba je finančně zajištěna minimálně do března příštího roku (dohotovení hrubé stavby - podjezdů, opěrných zdí apod.). Co se stane příští rok, ještě nikdo netuší, vzhledem k současné situaci. Myslím, že odpověd bude známa nejdříve za měsíc. Osobně si myslím, že se stavba nepřeruší, protože již velmi citelně zasáhla sídliště a celý projekt by se mohl ještě více prodražit.
Vzhledem k tomu, že stavba je financována pouze z magistrátního rozpočtu, bude také zřejmě záležet na výsledku podzimních komunálních voleb.

Mgr. Jan Vrtiš
16. 08. 2002

Díky moc za hezké stránky o barrandovské tramvajové trati. Víte, jsem teď zvědavý, jestli se vůbec ta trať dostaví, protože nebudou peníze. Jsem z Barrandova a vím, že už je to hodně rozestavěné a byla by ohromná škoda to nechat být. Můžete zjistit něco bližšího???? Díky moc a hodně zdaru.

Petr Hnyk
15. 08. 2002

Podle posledních (zatím neověřených informací) uvažuje Dopravní podnik o jiném pojmenování zastávek budoucí tramvajové tratě. Budoucí zastávka V Bokách se má jmenovat Geologická, Ateliéry - Lipského, Chaplinova - Chaplinovo náměstí, Klukovická - Poliklinika Barrandov. Účelem tohoto pojmenování je, aby název zastávky lépe reprezentoval její umístění.
Je možné, že ani toto pojmenování nebude definitivní. Proto, abych nevznikl zmatek uvádím zatím na svých stránkách pouze původní pracovní názvy zastávek.

Petr Hnyk
24. 07. 2002

Nejsem sice projektant trati, ale pokusím se odpovědět na tento dotaz:
Tramvajová trať Pankrác - Budějovická - Dvorce - Zlíchov je součástí územního plánu, a Metroprojekt již také zpracoval návrch řešení této tratě. Bohužel se obyvatelé Prahy 4 postavili proti tramvaji vedenou Jeremenkovou ulicí a také se začalo diskutovat o podobě mostu spojujícího Zlíchov s Dvorci. Takže pro nedostatek shody a peněz byl tento projekt odložen.
Osobně si myslím, že jen ke škodě věci. Realizace Dvoreckého mostu (v jakékoliv podobě) by mohla zkrátit cestu z Barrandova na Budějovickou o 10 minut oproti současnému autobusovému spojení. Daleko důležitější by ovšem bylo spojení dvou linek metra B a C.
K Palackému mostu
V souvislosti se zprovozněním barrandovské tratě by podle současných úvah nemělo vzrůst zatížení tohoto mostu. Zatím se uvažuje, že by po tomto mostě jezdila jen jedna barrandovská linka - a to čtyřka, která už po Palackého mostě jezdí. Otázka je, jestli to bude stačit, ale snad to má Ropid dobře spočítáno. Zatím je nejfrekventovanějším tramvajovým mostem přes Vltavu most Legií, ale i Libeňský most je velmi vytížený.

TOMCAT
13. 07. 2002

Já stejně chodim pješki,takže nevym co ten povyk...

Jan Bohumil
08. 07. 2002

Vážení projektanti,nedovedu pochopit, proč při řešení tramvajové dopravy z této oblasti nebylo též posouzeno propojení na druhou stranu Vltavy, protože by se tím dál snížil počet autobusů a doprava by se stala bezpečnější. Pokud bylo toto řešení zvažováno, proč se nedostalo do povědomí občanů?
Pro mne tramvaj pomoc nepřinese, protože bych musel cestovat přes již dnes přetížený Palacký most, který se stane asi nejfrekventovanějším tramvajovým mostem v Praze. Proto budu muset i nadále využívat autobusovou dopravu, která vede přes Barrandovský most do oblasti Braníka.

Petr Hnyk
25. 04. 2002

Pokud někdo znáte odpověď na dotaz z předchozího příspěvku, neváhejte a napište. Děkuji

Zeman
21. 04. 2002

Dobrý den, rád bych věděl, kdo je hlavní dodavatel geotechnického (inženýrskogeologického) průzkumu této stavby.

Ivan Novák k
17. 04. 2002

To už je na palici,vybudovat komerční zónu u Holyň.Copak nikdy nenecháte ani zbytek přírody na pokoji? Kam budeme my nebožáci chodit na rekreační procházky,abychom si na chvíli vyčistili hlavu od civilizačních neduhů? Vybudováním komerční zóny,přibude aut,zvýší se množství exhalátů, přibude lidí a tím se zvýší negativní vliv pro nedaleké prokopské údolí,které je už i tak zatížené.který hajzl tuto rekreační zónu odepsal a obětoval nadnárodním a komerčním zájmům na úkor životního prostředí? Ty darebáky by měli hned lynčovat.Ty pole u Holyň musí být zachovány kvůli zachování přírodního a estetického rázu krajiny,jež slouží k rekreačním účelům účelům obyvatel sídliště a má pozivitní i blahodárný účinek na psychiku. Už byste měli přestat Klausovi lézt do zadku a myslet na jiné věci než peníze.Tu celou odésáckou bandu by měli vystřelit na Měsíc!

herrpeterka
16. 04. 2002

DEKUJI ZA PREDCHOZI ODPOVED. UMISTENI KLUKOVICKE JE NAKONEC ASI JAKZTAK DOBRY KOMPROMIS.ZASTRESENI SE ALE BUDE MUSET ZLEPSIT.V ZIME OBZVLASTE JE TAM VELKY VICHR A JIZ VIDIM BREPTAJICI CESTUJICI JAK SE PRI DESTI RANO CHOULI POD MALYM PRISTRESKEM A BUDOU DEKOVAT ARCHITEKTOVI

Petr Hnyk
15. 04. 2002

1) Taky nechápu, proč je Klukovická tak "nedodělaná". Asi to souvisí s tím, že jako hlavní přestupní bod byla původně navržena zastávka Chaplinova, která je spolu se zastávkou Ateliéry nejpropracovanější zástávkou tratě. Bohužel mám trochu pocit, že projektanti se málo radili s lidmi, kteří na Barrandově žijí.
2) Zastávka Klukovická bude přístupná úrovňově po chodníku z ulice Gabinova. Dále po dvojici schodiští (na začátku a konci zastávky) z ulice Tréglovy od nových zastávek autobusů před budovou střediska. Tyto nové autobusové zálivy by měly být v provozu už od května t. r. Přechod přes ulici Tréglovu (i samotnou trať) bude řešen klasickými přechody pro chodce s bezbariérovou úpravou bez světelné signalizace. Jeden z přechodů přes Tréglovu ulici bude u křižovatky Tréglova x Krškova (současné ústí Gabinovy ulice), druhý přechod bude zhruba v polovině parkoviště před střediskem. Parkoviště bude rámováno chodníky (rovněž od května t. r.).

herrpeterka
13. 04. 2002

KLUKOVICKA JE ODBYTA. BUDE TAM NEJVICE LIDI A PRITOM JE SPATNE KRYTA. JE PRILIS BRZO PO CHAPLINOVE. POPISTE CESTY K NI.BYLO BY DOBRE INFORMOVAT ARCHITEKTA APOD. DEKUJI ZA ODPOVED NA WEB STRANKACH A PREJI HEZKY DEN

Petr Hnyk
15. 04. 2002

S prodloužením tramvaje do Holyně se předpokládá zřejmě až po roce 2010. To bude záviset od rychlosti stavby nových domů na sídlišti. Nemělo by přece cenu stavět tramvajovou trať v polích, navíc když by po ní neustále přejížděli stavební stroje. Prodloužení tratě však zřejmě nebude směřovat do obce Holyně, jak bylo uvažováno ve staré urbanistické studii. Podle nové studie by trať vedla v ose prodloužené Werichovy ulice směrem k ulici K Barrandovu (tedy středem mezi novou zástavbou).
Uvažuje se též prodloužení tramvaje k plánované komerční zóně za Holyní podél ulice K Barrandovu.

Vrobelovi
06. 04. 2002

Až bude postavena tramvajová trať na Barrandov, má se pokračovat se stavbou do Holyně. Ale kdy??? Okamžitě, za několik let - nebo raději nikdy??? V případě trati do Modřan se také mělo hned prodlužovat na Libuš a dosud je toto prodloužení v nedohlednu!!!

Petr Hnyk
03. 04. 2002

Byl jsem upozorněn na další stránky věnované tramvaji na Barrandov. Na adrese kasme.hyperlinx.cz najdete fotografie z průběhu stavby. Tyto stránky se také věnují výstavbě metra do Ládví.
Na stránkách firmy CTech najdete počítačovou animaci jízdy tramvají z Hlubočep na Barrandov.Děkuji Karlu Smejkalovi za mail.

Petr Hnyk
03. 04. 2002

Ostatní autobusové linky budou sloužit k obsluze starého Barrandova, Slivence, Holyně a jejich napojení na tramvajovou trať. Po prodloužení tramvaje ke komeční zóně za Holyní vznikne na další konečné i autobusový terminál, kde budou tyto linky ukončeny. Je mi však záhadou, proč tento přestupní terminál nevznikne u nynější konečné. (To by asi bylo nutné taky prodloužit ulici Wassermannovu až do Slivence.)
Pokud bude někdy postaven Dvorecký most (po kterém možná budou jezdit i tramvaje) by mohla být zrušena i linka 192. Možná pak si Barrandov vydechne od autobusů...

Lamač
27. 03. 2002

Lamačova ulice je přetížena. Dopravní ruch (nejen v období výstavby), prach, hluk, exhaláty a přitom nejméně zeleně na celém sídlišti. Plánované protihlukové vybavení tramvajové tratě neřeší hluk pocházející z automobilové dopravy. Faktem je, že asi největší randál způsobují autobusy. Nemohlo by se "ulehčit" Lamačově ulici a po zahájení tramvajového provozu vést trasy autobusů jinudy?

Tom Beneda
27. 03. 2002

Vazeni pratele, Mam dotaz, proc budou zruseny jen autobusy 126 a 128, kdyz jednim ze dvou padnych argumentu priznivcu trati byl a je ekologicky prinos z nahrazeni autobusu tramvajemi? Hodnotili samozrejme emise, nikoliv ostatni vlivy. Pokles emisi lze z celoprazskych statistik odhadnout po zruseni vsech autobusu na 1,5-2,0 procenta.
Druhym argumentem jsou zacpy na barrandovske estakade - ten vsak ztrati platnost po dostavbe jizni casti okruhu, jak zde uz napsal nekdo prede mnou. Jestli to cele opravdu stoji za ty 2,5 miliardy?

Pavel
19. 03. 2002

ahoj, posílám Vám příspěvěk do fóra. Jsem hrozně rád že podobné stránky existují a našel jsem je docela náhodou! Jsou super!
Určitě by takovýchto web stránek mělo být daleko víc. Například o výstavbě vnějšího a vnitřního silničního okruhu v Praze, pak o jeho jednotlivých částech, např. tunel Mrázovka, výstavbě metra IV C do Kobylis a Ládví, počítačové animace budoucích stanic bych moc uvítal, a další významné dopravní stavby v Praze. Pokud někdo víte o zajímavých stránkách nebo odkazech nebo popřípadě rady kde je najít, díky moc.

Jaroslav Havelka
18. 03. 2002

Myslim si, ze ty autobusy tam jsou opravdu zbytecny, protoze tramvaj temer kopiruje jejich trasu a bude jezdit stejne casto (asi).

Petr Hnyk
18. 03. 2002

1) Počítačové studie budoucích zastávek samozřejmě slouží jen pro ilustraci možného budoucího stavu. Osobně bohužel nevlastním digitální fotoaparát o navazujících softwarových (natož hardwarových) možnostech nemluvě. Pokud má někdo k dispozici lepší obrázky, prosím o zaslání a já je vděčně zveřejním.
2) K parkování: Po dostavbě trati budou k dispozici nová parkovací místa v nových garážích a na parkovištích, které vzniknou jako náhrada za zrušené parkování. Jedno parkoviště bude v ulici Lipského, ohraničené ulicemi Lamačova, K Barrandovu a tramvajovou tratí. Další parkoviště vznikne v ulici Werichova před objektem Panorama tj. u budoucí konečné. V průběhu výstavby zanikne na TRVALO parkovací plocha podél Werichovy ulice na straně u lesa. Termín záboru se předpokládá v polovině dubna t. r. Musím však souhlasit, že silniční síť uvnitř sídliště a počet parkovicích míst je nedostatečný. Výstavba parkovišť však naráží k mému velkému údivu na odpor některých obyvatel sídliště.
3) O Pražském okruhu: úsek Slivenec - Lahovice bude nejdříve dokončen v roce 2006 (ale spíše později), avšak Barrandovské radiále stejně neulehčí. Od kamionů si Barrandov oddechne až s úplnou dostavbou okruhu v úseku D1 - D5, čemuž zatím úspěšně brání představitelé dotčených obcí. Bohužel my na Barrandově jsme protestovat nemohli.
4) Chtěl bych podotknout, že nejsem velkým zastáncem tramvajové tratě v podobě jaké je budována, ale nezbývá než si říci lepší něco než-li nic.
5) Organizace MHD na sídlišti po dostavbě tramvaje kupodivu ještě stále není definitivně ujasněna a proto informace v sekci Změny MHD berte jako jednu (byť nejpravděpodobnější) variantu z mnohých.

Jakub Čermák
18. 03. 2002

Vážený správče stránek, vážení diskutující.Je škoda, že v době digitálních fotografií a navazujících softwarových možností (standartně užívaných např.při posuzování začlenění stavby do krajiny) nelze při žádné z presentací nalézt začlenění trasy resp. zastávek do konkrétní situace. Stávající "malůvky" (které mohly sloužit max. jako počáteční studie) skutečný stav velmi zamlžují. Má to nějaký vedlejší význam?!
Nejen na těchto stránkách rovněž velmi chybí podrobnější popis, popř. výkres řešení nejen podle mě mnohem palčivějšího problému barrandovského sídliště (a nejen jeho) a to parkovacích míst. Např. kdysi prostorné parkoviště v ul.Werichova je dnes kapacitně daleko přečerpáno a popisné informace související s projektem tramvaje se zmiňují o ještě i jeho částečném záboru ?!? Dočasném nebo trvalém ?! V každém případě budou parkující automobily bránit každé ráno provozu stavby po stávajících komunikacích. Bylo nezbytné se těchto parkovacích míst dotknout ??? Parkování bez dohledu z domova považuji za nesmyslné: za a) zbytečnost alarmu, který neuslyším, když mi budou vůz vykrádat, resp.krást, b) u levnějších alarmů jejich noční "poruchové" troubení, které jeho majitel neuslyší, resp. neuvidí, jedná-li se o jeho vůz a tento bude celou noc rušit obyvatele.
Parkování v této lokalitě šlo např. poměrně snadno řešit podzemními garážovými stáními, vybudovanými pod stávajícím parkovištěm, na němž mohla být např. parková úprava. Tedy řešení již dávno vyzkoušené např. na bohnickém sídlišti.
Dopravní obslužnost Barrandova by se značně zlepšila a vyřešila (a doufám i vyřeší) zmiňovaným vnějším silničním okruhem - Slivenec - Lahovice - ... Dojde-li k jeho realizaci do r.2005, pak se nynější budování tramvaje jeví jako prakticky zbytečná (nemalá) investice. Dnešní obchodně - průmyslové zóny i nově budované obytné jsou z hlediska dopravní obslužnosti v převážné míře řešeny automobily a tento trend bude zjevně naopak posilován, neboť požadován. Priorotou by tedy mělo být spíše řešení parkovacích míst na dnes mnohdy téměř neprostupných sídlištích.
Resumé: tramvaj na Barrandov - proč ne, když nebylo možné ??? nalézt lepší využití investičních prostředků. Jednoznačné ne, dojde-li k dopravním komplikacím, tzn.mmj. omezení parkovacích míst a ke zvýšení hladiny hluku na jinak relativně klidném a příjemném sídlišti.

Michael Kolář
17. 03. 2002

Dobry den, zajimalo by me, proc chteji zriusit autobusy? (128,126,501). Myslim si, ze urcite omezeni cetnosti vyjezdu by postacovalo. Navrhoval bych zruseni 128, ale urcite bych nerusil ty ostatni autobusove linky.

Petr Hnyk
13. 03. 2002

Já bych to tak černě neviděl, vždyt do jedné tramvajové soupravy se vejde o 30 lidí víc než do kloubového autobusu. I když to je teorie, ale praxe - je praxe. Taky bude záležet na zájem lidí ze Slivence o jízdu tramvají.

chalda
04. 03. 2002

mam strach ze zruseni autobusovych linek 126 ,128 a nocni 501 ,to ty tramvaje budou preplnene jako autobusy, ne-li vice.

Zobrazit příspevky:

1-20   21-40   41-60   61-80   81-100   101-120   121-140   141-160   161-180   181-200   201-220   221-240   241-260   261-280   281-300   301-320   

© Návštěvní kniha: Java Script Library